ACTIVITATS AL PATI

PICA PARET MUSICAL

A l'estona del pati del menjador intentem fer un munt d'activitats, sempre que siguin curtes, divertides i intenses, però després deixem jugar lliurement a totes les nenes i els nens.

L'equip de monitores del segon torn tenen clar aquesta premissa i fan jocs d'allò més divertits, poden ser jocs nous que ningú coneix, jocs que s'inventen, jocs tradicionals i jocs modificats.

És el cas d'aquest joc que tant ha agradat a tothom: EL PICA PARET MUSICAL. No pareu de ballar!!

FUTBOL XINÈS (cicle inicial)

A l'hora de menjador, a part d'ensenyar hàbits alimentaris i d'higiene, ens agrada acompanyar en aquesta estona de lleure i ensenyar valors i habilitats socials, però també molts jocs. És per això ens agrada reinventar-nos o recordar jocs tradicionals o de quant nosaltres érem més petits. En aquesta ocasió hem jugat al futbol xinès.

JOCS DE COHESIÓ (cicle mitjà i superior)

Al segon torn hi ha diferents grups que estan en diferents etapes. Des de l'equip de monitores tenim com a objectiu treballar la cohesió i que totes les nenes i nens es coneguin per crear un bon ambient, on puguin compartir, conèixer-se i créixer junts i juntes.

PEDRA, PAPER I TISORA PER EQUIPS

L'equip de monitores hem fet d'uns dels jocs més senzills i tradicionals, un torneig per equips. El joc de pedra, paper, tisora per equips. Van començar jugant les nenes i nens de cicle inicial, però ara mateix és tot un èxit perquè s'ha sumat totes les nenes i nens de cicle mitjà i cicle superior.

MOCADOR INVERS

Les monitores i monitors no paren de reinventar-se per oferir a les nenes i nens nous recursos de jocs. Aquesta vegada ha tocat el mocador invers, que barreja el joc del mocador amb el pilla-pilla. Us recomanem que juguen amb les vostres filles i fills perquè és súper divertit.

JOC DE LES XINXETES

Els dos equips han d'aconseguir posar bé les seves xinxetes abans que ho faci l'altre equip. Amb aquest joc treballem la psicomotricitat gruixuda de manera lúdica. El treball en equip, l'observació i la frustració. Us convidem a veure el vídeo!

JOCS COOPERATIUS

Per seguir coneixent-nos i creant vincles entre totes nosaltres les monitores i monitors pensen en activitats que afavoreixin la cohesió de grup, seguint la línia de treball de l'escola, entre cicle inicial, els grups de 1r i 2n, sempre estan disposats a jugar a qualsevol joc i és un grup súper participatiu.

LES ESTATUES

Les monitores i monitors porten el record de la seva infantesa al menjador i sovint fan jocs que feien quan eren petits i petites, aquesta vegada ha tocat el mític joc de les estàtues amb música súper actual escollida pels infants. A ballar i amb les orelles ben obertes per saber quan hem de parar.

SUPER TÚNEL CICLE MITJA I SUPERIOR

ENLLAÇ VÍDEO