Consell d'alumnes

El dijous 7 d'abril vam celebrar el 1r Consell d'alumnes del menjador.
Es tracta d'una trobada amb alumnes representants de cada classe de 1r a 6è i la coordinadora.
Aquests i aquestes representants es van reunir amb la seva classe i el seu monitor o monitora per conèixer i saber diferents opions i punts de vista respecte al funcionament del menjador, ja sigui referent als menús, a les activitats, dirigides i lliures,... Qualsevol mena d'aportació que pugui ser en benefici del benestar de tots i totes.
Un cop exposats tots els suggeriments, es dóna resposta, s'elabora l'acta i ells i elles mateixes són els i les que ho traspassen als companys i companyes de classe.
Aquestes trobades les realitzarem mensualment. Els i les representants canviaran trimestralment.
És una activitat que es prenen amb molt d'interès i que és important per la veu que els hi dóna.